LG RC9055AP2Z

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 68 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG RC9055AP2Z op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

I Ketels 27-02-2014
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Ik had vorige maand al de LG wasmachine F1495BD gekocht en ben er dermate tevreden van dat mijn nieuwe droogkast ook een LG is geworden. Knappe vormgeving en ze passen uiteraard perfect bij elkaar. Goed droogresultaat en de grote vulopening is reuze gemakkelijk. Het toestel is heel stil maar weegt merkelijk meer dan andere toestellen. Extra handig is de trommelverlichting. Supertoestel !

jones01 11-02-2014
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Zeer handige droger ! Gemakkelijk te bedienen, en draait zeer geruisloos. En zuinig is hij ook nog een erbij ! En altijd handig zo een grote trommelinhoud !

jacq.007 06-02-2014
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Super toestel - Toestel enkele dagen in bezit. Was onder de indruk van dit toestel. Zeer gebruiksvriendelijk - duidelijke programma's.
Grote drroogtrommel en grote deur wat het laden vereenvoudigd.
Qua design is dit een prachtig toestel. Het straalt duurzaamheid uit.
Momenteel ben ik zeer tevreden met deze aankoop

hoghi 31-01-2014
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Tevreden over deze aankoop. de droger heeft alles wat ik zocht: grote capaciteit, zuinig en stil en ziet er nog goed uit ook.

stevoooo 30-01-2014
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

en hij droogd zeer goed en is kreuk vrij gemakelijk in gebruik en ecodus verbruikt niet veel kan hem niet meer missen

Sven79 22-12-2013
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Of het apparaat inderdaad energiezuinig is kan ik weinig zeggen omdat ik de droger nog maar sinds kort heb. Verder ben ik meer dan tevreden! Het gebruik is intuïtief en vanzelfsprekend. Geen ingewikkeld gedoe dus. Verder is de keuze uit verschillende programma's groot. Ook voor fijne stoffen en lingerie is er een programma. En je kunt er je sportschoenen met een appart legboard lekker in opfrissen. Kortom, een aanrader.

Bjorn 123 09-12-2013
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Ik moet toegeven dat ik de bijpassende wasmachine van LG met dezelfde vormgeving nu al een jaar in bezit heb en ik daar heel tevreden van ben. Zo heb ik met een gerust gevoel de droogkast van LG aangeschaft. En het moet gezegd: ze lost alle verwachtingen in!

Het toestel is mooi vormgegeven, de bediening is identiek aan die van de wasmachine, de menu's zijn heel overzichtelijk, geheel in het Nederlands en bieden veel mogelijkheden voor het drogen van verschillende textielsoorten. Fantastisch gevonden is de Eco-hybrid functie waardoor je zelf de afweging kan maken een snellere droogtijd na te streven ten nadele van het verbruik. Heb je tijd, dan ga je voor de eco-functie, moet het sneller, dan kies je de hybride-functie. Zelfs dan verbruikt de machine nog altijd minder dan mijn vorige droogkast met luchtafvoer terwijl de droogtijd (in hybride)vergelijkbaar is met die luchtafvoerdroogkast! Naar ergonomie toe beschikt de machine over een grote laadopening en makkelijk te reinigen oppervlakken zonder vervelende randjes of hoeken waar vuil zich kan opstapelen. Makkelijk is ook dat je slechts één eenvoudig te bereiken filtertje moet reinigen. Niks zeulen met een zware condensator zoals bij vele andere machines die met condensatortechniek werken! En om me helemaal een glimlach op het gezicht te toveren werkt de machine dan ook nog eens erg stil. Het enige geluid dat je kan horen is het ritmisch draaien van de trommel.

Uit ervaring met de wasmachine van LG weet is dat het met de duurzaamheid wel snor zal zitten. En als je als consument wat rondkijkt kan je deze machine scherp geprijsd ten opzichte van de concurerende merken vinden. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Wellens 02-12-2013
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Zeer handig in gebruik. Vanaf de eerste in gebruikname vonden we alles makkelijk terug zonder eerst uren in de handleiding te moeten lezen. Perfekt droog resultaat. stevig uitzicht en gevoel. Geen plastieken rommel deuren en scharnieren zoals bij sommige andere merken. Goede kwaliteit prijs verhouding

dirkx johan 29-11-2013
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

goed toestel duurt langer als een ander traditioneel maar men kan in het programma een weerstand bijschakelen zodat deze samen met warmtepomp werkt met natuurlijk een sneller resultaat. prima toestel meet een grote vulhoeveelkheid

carl-01 24-11-2013
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

super toestel gebruiksvriendelijk heb minder kreuken in de was . superhandig de hybridestand dan is de was sneller droog handig is het rekje waar je schoenen kan opzetten

toetenel fernand 14-11-2013
Geschreven voor: LG RC9055AP2Z

Ik ben een paar dagen gelede deze droger gekocht. Het is een heel zuinig toestel en ook zeer stil.
Mijn was komt er kreukloos uit. Spaar veel tijd uit omdat ik niet meer zoveel moet strijk.